V zájmu ochrany zdraví zaměstnanců i klientů vedení společnosti rozhodlo o nařízení zvláštního režimu na pracovišti do pátku 20. března. Opatření uvnitř společnosti se týká zejména omezení počtu osob v místě výkonu práce a omezení kontaktu s okolím pouze na bezodkladná jednání.
Operátoři Zákaznického centra jsou připraveni veškeré externí požadavky přijímat telefonicky na lince 573 776 333 či elektronicky prostřednictvím emailu zakaznickecentrum@creamre.cz. Stávající klienti mohou i nadále využívat možnosti uživatelského rozhraní Klientského portálu nebo telefonní linku 573 776 776.
Pracovníci, kteří mohou vykonávat práci z domova, budou plnohodnotně využívat režimu home office, ostatní pracovníci společnosti budou řešit pouze nezbytně nutné případy. Zároveň se ze strany společnosti jedná o podporu rodičům dětí, které v důsledku vyhlášených opatření nechodí do školy.
Chod společnosti nebude tímto nařízením nijak narušen.
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.