Jakožto poskytovatele prostoru nás přirozeně zajímá aktuální dění na poli produktového designu, který může daný prostor následně dotvářet. Proto jsme se jeli inspirovat na Designblok, a ani v nejmenším jsme letošní nabídkou nebyli zklamaní. Od pohodlného sedacího a kancelářského nábytku přes estetické, přesto plně funkční vybavení koupelen až po hasicí přístroje připomínající spíše dekorační prvek.
Tématem letošního Prague International Design Festivalu byla příroda v její nejsurovější podobě, LES. Prostory, ve kterých se letošní 24. ročník Designbloku odehrával, byla pražská džungle se dvěma hlavními stanovišti. První z nich, Gabriel Loci, je bývalý klášter adaptován na administrativní prostředí, který vystavovatelům umožnil prezentovat své novotiny. Tady se fantazii meze rozhodně nekladly. Od prostoru přeměněného v les plný hraček (nejen) pro děti až po pokoj pokrytý zlatem od stropu až po podlahu připomínající samotné jádro šperků.
Pro chvilku vstřebání všech dojmů byla ideálním místem Designerie v samotném srdci prostoru, kde bylo možné posedět se šálkem kávy a zákuskem nebo si vyslechnout přednášky a debaty v rámci doprovodného programu.
Druhou zastávkou byly okázalé prostory Uměleckoprůmyslového musea, které nesly vlastní podtéma PRALES. V jeho prostorách vystavovali výhradně čeští tvůrci například s pokračováním expozice Rodinné stříbro a výstavy historického skla Vojtěcha Lány.
Plni dojmů a nových nápadů jsme zpátky ve Zlíně, kde už pracujeme na tom, aby naše myšlenky nezůstaly pouze na papíře a mohli jsme se o ně s vámi co nejdříve podělit.
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.