Z velké části energeticky soběstačné, a přitom s minimální ekologickou zátěží budou zlínské nemovitosti HOUSE 64, skladové budovy 103 a 123, nákupní středisko Panorama na Jižních Svazích a maloobchodní centrum DUHA v Ostravě Porubě. Všude tam jsou na střechách instalovány fotovoltaické panely.
Dohromady bude instalováno 6 800 m² fotovoltaických panelů o celkovém výkonu 730 kWp a kapacitou baterií 910 kWh. „Na dotčených nemovitostech panely pokryjí přibližně 15 000 m² střech,“ upřesňuje Martin Jarolím, ředitel společnosti. Ročně solární panely vyrobí 1000 MWh elektrické energie. Z 60 procent tak pokryjí celkovou spotřebu vybraných nemovitostí. Součástí solárního systému je i bateriové uložiště, které nespotřebovanou energii uloží pro pozdější spotřebu a využití. Systém solárních panelů bude řízen inteligentním softwarem, který lze ovládat odkudkoliv prostřednictvím chytré aplikace v mobilním zařízení. „Věřím, že i naši nájemci ocení nejen praktickou stránku řešení, ale zejména fakt, že spolupracují s firmou, která se nebojí investovat do rozvoje a inovací,“ doplňuje Jarolím.
Společnost CREAM Real Estate se tak i otevřeně hlásí k Zelené dohodě pro Evropu, kterou schválila i Vláda ČR v květnu loňského roku. Green Deal, jak je dohoda často nazývána, se zabývá snižováním skleníkových emisí v energetice, průmyslu, dopravě či v zemědělství. Cílem je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality v EU.Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.