The opening of the new Albert branch took place on November 23,
2022 at the 12th building on Jan Antonin Bata Street in the area of the former Bata
factories.
At the end of November, the Albert store was shown to the
public in the Svit area, which does not lack fresh baked goods, meat products
or products from the Fresh bar and Fresh bistro series. In short, the product
range is made up of the most requested products, which will ensure an ideal
selection.
The store on the 12th building certainly does not belong to
hypermarkets. Its idea is based more on quick and healthy shopping, which is
supported by a limited, yet sufficient, selection.
The Albert supermarket not only has a very strategic
location, but also contributes to the complete civic amenities in the former
Svit complex in Zlín. In Jan Antonín Bata Street, nearby are the headquarters
of the Zlín region on the 21st building, the Police of the Czech Republic or
the multifunctional building max32 with a number of offices, apartment units
and retail stores. Of course, a grocery store will also come in handy on the
way to the bus or train station.
"The location of the store on the 12th building is
practical because it is now adjacent to the Pepco and Traficon branches,"
said Pavlína Jemelková Srkalová, director of the marketing department of CREAM
Real Estate.
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.